Niewidoczny profil - prośba o pomoc
Thread poster: Dominika Urbanska
Dominika Urbanska
Dominika Urbanska
Poland
Local time: 15:15
Spanish to Polish
+ ...
Nov 5, 2020

Witam,
Niedawno się tutaj zarejestrowałam i nie mam doświadczenia ani żadnej wiedzy, jak działa ten profil. Mam pewien problem. Kiedy osoba trzecia chce mnie znaleźć po imieniu i nazwisku, mój profil jest niewidoczny, tak jakby mnie w ogóle nie było...
Mogę bez problemu zalogować się do swojego profilu; część info uzupełniłam; informacje, które określone są jako 'obowiązkowe' też uzupełniłam w 100%.
Napisałam do pomocy technicznej, ale odesłali mnie
... See more
Witam,
Niedawno się tutaj zarejestrowałam i nie mam doświadczenia ani żadnej wiedzy, jak działa ten profil. Mam pewien problem. Kiedy osoba trzecia chce mnie znaleźć po imieniu i nazwisku, mój profil jest niewidoczny, tak jakby mnie w ogóle nie było...
Mogę bez problemu zalogować się do swojego profilu; część info uzupełniłam; informacje, które określone są jako 'obowiązkowe' też uzupełniłam w 100%.
Napisałam do pomocy technicznej, ale odesłali mnie do linku, który po kliknięciu odsyła mnie do wyszukiwarki, w której jestem widoczna, ale bez 'Contact' po prawej stronie. Tak jakby nie można się było ze mną skontaktować, chociaż podałam swoje wszystkie dane kontaktowe. Chociaż gdy szuka mnie osoba trzecia po imieniu i nazwisku, to nawet taka opcja się nie pojawia - to znaczy, nie jestem w ogóle widoczna.
Mam uzupełnione pary językowe, dziedziny, wszystko to, co niby jest potrzebne ... Nie mam zweryfikowanego profilu; z tego, co widzę, to jest odpłatne.
Czy ktoś z Państwa ma jakiś pomysł, czemu tak się dzieje?
Będę wdzięczna za każde sugestie.
Pozdrawiam serdecznie.
Collapse


 
Stanislaw Czech, MCIL CL
Stanislaw Czech, MCIL CL  Identity Verified
United Kingdom
Local time: 14:15
Member (2006)
English to Polish
+ ...
SITE LOCALIZER
U mnie jesteś widoczna Nov 6, 2020