Et samlested for norske oversettere på Facebook
ناشر الموضوع: Marius Feilberg Jacobsen
Marius Feilberg Jacobsen
Marius Feilberg Jacobsen  Identity Verified
النرويج
Local time: 20:17
أنجليزي إلى نرويجي
+ ...
Aug 12, 2021

Hei,

For mange år siden opprettet jeg en side på Facebook, som skulle være et møtested for norske oversettere. Merk at jeg har ingen kommersielle eller økonomiske interesser med dette, og har kun som mål å styrke samholdet blant norske oversettere. Jeg registrerer at aktiviteten på siden har begynt å tilta, og tenkte derfor at flere kunne være interessert i å melde seg inn i gruppen.

Gruppen finner dere ved å søke opp "Norske oversettere / norwegian Transla
... See more
Hei,

For mange år siden opprettet jeg en side på Facebook, som skulle være et møtested for norske oversettere. Merk at jeg har ingen kommersielle eller økonomiske interesser med dette, og har kun som mål å styrke samholdet blant norske oversettere. Jeg registrerer at aktiviteten på siden har begynt å tilta, og tenkte derfor at flere kunne være interessert i å melde seg inn i gruppen.

Gruppen finner dere ved å søke opp "Norske oversettere / norwegian Translators" på Facebook.

Hilsen,

Marius.
Collapse


 


لم يتم تعيين مشرف خاص بهذا المنتدى
للإبلاغ عن انتهاكات لقواعد الموقع أو الحصول على مساعدة، يرجى الاتصال بـ العاملين في الموقع »


Et samlested for norske oversettere på Facebook






Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »
TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »