Handelshøjskolen i Århus
ناشر الموضوع: Eliza-Anna
Eliza-Anna
Eliza-Anna  Identity Verified
المملكة المتحدة
Local time: 13:26
دانماركي إلى أنجليزي
+ ...
Mar 8, 2007

Jeg har lige snakket med Lone Damsgaard fra Handelshøjskolen i Århus og hun siger at de skal holde et kursus ved navn "Terminologistyring og sproglig videndelig" den 19 og 20 marts. I øjeblikket er der kun tilmeldt fire personer og hun bad mig spørge andre oversættere hvis de var interesseret. Hvis nogen af jer er interesseret kan du kontakte hende på mandag - hendes email er [email protected]. Oprindeligt skulle kurset finde sted den 13 og 14 ... See more
Jeg har lige snakket med Lone Damsgaard fra Handelshøjskolen i Århus og hun siger at de skal holde et kursus ved navn "Terminologistyring og sproglig videndelig" den 19 og 20 marts. I øjeblikket er der kun tilmeldt fire personer og hun bad mig spørge andre oversættere hvis de var interesseret. Hvis nogen af jer er interesseret kan du kontakte hende på mandag - hendes email er [email protected]. Oprindeligt skulle kurset finde sted den 13 og 14 marts, men den blev flyttet til 19 og 20 marts. Hvis I har lyst til at tilmelde, vær sød og sig til hende at det var jeg som fortalte jer om det.Collapse


 
Christine Andersen
Christine Andersen  Identity Verified
الدانمرك
Local time: 14:26
عضو (2003)
دانماركي إلى أنجليزي
+ ...
Link to details of the course... Mar 9, 2007

I can warmly recommend any course taught by Morten Pilegaard and/or Peter Steffensen

http://www.asb.dk/courses/2007/terminologistyring/praktiskeoplysninger.aspx

I must check my calendar...

And if anyone is intrested I can offer a bed in Ebeltoft, within reach of Århus - contact me and we can talk transport.

Ch
... See more
I can warmly recommend any course taught by Morten Pilegaard and/or Peter Steffensen

http://www.asb.dk/courses/2007/terminologistyring/praktiskeoplysninger.aspx

I must check my calendar...

And if anyone is intrested I can offer a bed in Ebeltoft, within reach of Århus - contact me and we can talk transport.

Christine
Collapse


 


لم يتم تعيين مشرف خاص بهذا المنتدى
للإبلاغ عن انتهاكات لقواعد الموقع أو الحصول على مساعدة، يرجى الاتصال بـ العاملين في الموقع »


Handelshøjskolen i Århus






Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »